piątek, 27 listopada 2015

Szminka color trend intimate i szminka pielęgnacyjna pink

Moje usta ostatnio szczególnie lubią mieć na sobie szminkę color trend, intimate oraz szminkę pielęgnacyjną pink. Obydwie szminki są z firmy Avon. 




 Szminki są w kolorach, które jak najbardziej mi odpowiadają.



 Szminka Avon color tend, intimate to kosmetyk o dość odważnym kolorze, bardzo modnym tej jesieni i zimy. Jest ona dość trwała jak za taką cenę. Nadaje się na większe wyjście, jak i na co dzień. Zamawiając ją bałam się, że nie będzie mi ona odpowiadać. Jednak jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! Nie rozmazuję się ani nie wysusza ust, można nawet powiedzieć, że w jakiś sposób je nawilża.  Wad brak :-) Polecam. W KATALOGU PRZEDSTAWIONA JEST JAKO DUŻO CIEMNIEJSZA NIŻ W RZECZYWISTOŚCI. 




Szminka pielęgnacyjna Avon pink. Bardzo łatwo się ją rozprowadza. Przyjemnością jest noszenie jej na ustach, ponieważ bardzo nawilża usta i daje efekt tzw. ,,mokrych ust". Daje perłowe wykończenie. Idealna na co dzień. Polecam. KOLOR ZUPEŁNIE NIE JEST TAKI, JAKI PRZEDSTAWIAJĄ NAM W KATALOGU.


 Avon color trend, intimate cena:8zł
Avon szminka pielęgnacyjna, pink cena: ok.17zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz